23:18 - Trump’tan İran açıklaması: “Uygun davranmazlarsa gereğini yaparım”
01:29 - Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
21:12 - Fenerbahçe yeni başkanını seçti!
02:09 - Kocaeli’de ‘Hacı Baba’ vurgunu! “Hocanın cini tarafından alındı”
01:55 - Dikkat çeken anlar! Devlet Bahçeli ve Özgür Özel o etkinlikte bir araya geldiler
21:00 - 286 yıla kadar hapsi istenmişti! Mehmet Akif Ersoy ile ilgili yeni gelişme
17:00 - Trump’ın Çin ziyareti sırasında Hürmüz’de dikkat çeken gelişme
21:00 - Vali Hamza Erkal’ın Acı Günü: Emir Uğur Erkal Son Yolculuğuna Uğurlandı
13:30 - Ödül Değil Ticaret mi? Türkiye’de Parayla Satılan Ödül Törenleri Tartışma Yarattı”
22:04 - “Tarihe Altın Harflerle Yazılan Destan: Çanakkale Ruhuyla Geleceğe!”
GESKON, KURBAN BAYRAMI NEDENİYLE KUTLAMA MESAJI YAYINLADI
Gençlik ve Spor Konfederasyonu (GESKON) Yönetim Kurulu, Kurban Bayramı nedeniyle kutlama mesajı yayınladı.
GESKON Genel Başkan Yardımcısı Murat Uygur, GESKON Yönetim Kurulu adına yapmış olduğu kutlama mesajında, bayramları bayram yapan birlik olmanın, dayanışmanın kutlanmasıdır. Nitekim kurbanın amacı da imkânı olanların olmayanlarla paylaşması, dayanışma içinde bulunması ve kardeşlik duygularının pekiştirilmesidir. Bu sayede gençlerimiz, milli kültürümüzü benimseyip, özümseyecek ve gelecek nesillere taşıyacaktır. Deprem felaketi nedeniyle yardımlaşmaya ve dayanışmaya en fazla ihtiyacımız olan bu bayramda GESKON olarak, Genel Başkanımız Ferudun Cevahiroğlu, memleketi olan Kahramanmaraş’ta hemşehrileriyle ve değerli vatandaşlarımızla birlikte olacak, onların dertlerini ve sorunlarını dinleyecektir. Depremzedelerin yaralarının sarılması İçin kuruluşun tüm imkanlarını vatandaşlarımız İçin seferber edecektir dedi.
Murat Uygur, açıklamasının devamında, bu güzel bayramda ulus olarak yoksunlara, mazlumlara, çare bekleyenlere, kimsesizlere yakınlaştığımız, kırgınlık, kin ve nefret duygularını bir kenara bıraktığımız, geleceğe güvenle ve coşkuyla baktığımız nice bayramlar geçirmemiz dileğiyle, tüm gençlerimizin ve vatandaşlarımızın Kurban Bayramını kutlarız dedi.