23:18 - Trump’tan İran açıklaması: “Uygun davranmazlarsa gereğini yaparım”
01:29 - Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
21:12 - Fenerbahçe yeni başkanını seçti!
02:09 - Kocaeli’de ‘Hacı Baba’ vurgunu! “Hocanın cini tarafından alındı”
01:55 - Dikkat çeken anlar! Devlet Bahçeli ve Özgür Özel o etkinlikte bir araya geldiler
21:00 - 286 yıla kadar hapsi istenmişti! Mehmet Akif Ersoy ile ilgili yeni gelişme
17:00 - Trump’ın Çin ziyareti sırasında Hürmüz’de dikkat çeken gelişme
21:00 - Vali Hamza Erkal’ın Acı Günü: Emir Uğur Erkal Son Yolculuğuna Uğurlandı
13:30 - Ödül Değil Ticaret mi? Türkiye’de Parayla Satılan Ödül Törenleri Tartışma Yarattı”
22:04 - “Tarihe Altın Harflerle Yazılan Destan: Çanakkale Ruhuyla Geleceğe!”
Haber:Elif Demir
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı İmamoğlu’nun Covid-19 testinin pozitif çıktığı ve hastanede tedavisinin sürdüğü bildirildi.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Sözcüsü Murat Ongun, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun koronavirüse yakalandığını twitter hesabından yaptığı açıklamada duyurdu.
Açıklamada; “İBB Başkanımız Ekrem İmamoğlu’nun Covid-19 testi pozitif çıkmıştır. Hastanede tedavi süreci başlayan Başkanımızın sağlık durumu iyidir. Kamuoyunun bilgisine sunarız.” ifadelerini kullandı.
Murat Ongun’un ardından İmamoğlu da, Covid-19 testinin pozitif çıktığını ve tedavi sürecinin başladığını Twitter hesabından yayınladığı video ile bildirdi.
Ekrem İmamoğlu: ”Covid 19 testim pozitif çıktı, tedavi sürecim başladı. Sağlık durumum şu an iyi, ilgi gösteren herkese teşekkürler. Sağlığınıza ve önlemlere mutlaka dikkat edin, hepinizi seviyorum.”
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya ise Twitter hesabından “Covid-19 test sonucu pozitif çıkan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı sayın Ekrem İmamoğlu’nu arayarak geçmiş olsun dileklerimi ilettim. Allah’tan acil şifalar dilerim.” paylaşımını yaparak İmamoğlu’na geçmiş olsun dileklerini iletti.