23:18 - Trump’tan İran açıklaması: “Uygun davranmazlarsa gereğini yaparım”
01:29 - Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
21:12 - Fenerbahçe yeni başkanını seçti!
02:09 - Kocaeli’de ‘Hacı Baba’ vurgunu! “Hocanın cini tarafından alındı”
01:55 - Dikkat çeken anlar! Devlet Bahçeli ve Özgür Özel o etkinlikte bir araya geldiler
21:00 - 286 yıla kadar hapsi istenmişti! Mehmet Akif Ersoy ile ilgili yeni gelişme
17:00 - Trump’ın Çin ziyareti sırasında Hürmüz’de dikkat çeken gelişme
21:00 - Vali Hamza Erkal’ın Acı Günü: Emir Uğur Erkal Son Yolculuğuna Uğurlandı
13:30 - Ödül Değil Ticaret mi? Türkiye’de Parayla Satılan Ödül Törenleri Tartışma Yarattı”
22:04 - “Tarihe Altın Harflerle Yazılan Destan: Çanakkale Ruhuyla Geleceğe!”
Haber:Özlem Aslantürk
Düzce Valiliği, 2021 yılını kentte “Turizm Yılı” ilan etti.
2021 yılı boyunca turizm ile ilgili etkinliklere öncelik verilecek.
İl Kültür ve Turizm Müdür Vekili Sabahattin Parlak tarafından yapılan açıklamada ise,
“Düzce tarihi geçmişi ve doğal zenginlikleriyle büyük turizm potansiyeline sahiptir. Ayrıca Ankaraİstanbul arasındaki Tem ve E5 karayolunun orta yerinde bulunması ve her iki yolun Düzce şehir merkezinden geçmesi turizm açısından büyük avantajıdır. İç ve dış göçler sebebiyle oluşan kültürel zenginlik de diğer önemli avantajlardan biridir. Bu sebepledir ki turizm ilimiz yöneticilerinin ve sivil toplum örgütlerinin sürekli gündeminde olmuş bu amaçla önemli çalışmalar yapılmıştır. Tüm bu gayretler ve gelişmelerin sonunda Düzce’de turizm patlama noktasına gelmiştir. Bu atılımı gerçekleştirmek için, ilimizin tüm potansiyelinin bir bütünlük içerisinde harekete geçirilmesi gerekmektedir. Bu da tüm kesimlerin imkanlarını turizm hedefine yöneltmesi, iş birliğinin en üst düzeye çıkarması ile mümkün olabilir. Bu amaçla; İlimizin tarihi, kültürel ve doğal kaynaklarını turizme kazandırmak, turizm bilinci oluşturmak ve bunu kalıcı hale getirmek üzere 2021 yılının “Turizm Yılı” olarak kutlanmasını, yıl içerisinde yapılacak faaliyetlerin planlaması, uygulanması ve koordinasyonu için bir yürütme kurulu kurulması, alt komisyonlar oluşturulması ve yıl içerisinde kurumkuruluşlar ile sivil toplum örgütleri tarafından yapılacak tüm faaliyetlerin turizm temalı yapılması önem arz etmektedir” ifadelerine yer verildi.