23:18 - Trump’tan İran açıklaması: “Uygun davranmazlarsa gereğini yaparım”
01:29 - Arabulucu ülke Pakistan duyurdu: ABD ile İran anlaşmaya vardı
21:12 - Fenerbahçe yeni başkanını seçti!
02:09 - Kocaeli’de ‘Hacı Baba’ vurgunu! “Hocanın cini tarafından alındı”
01:55 - Dikkat çeken anlar! Devlet Bahçeli ve Özgür Özel o etkinlikte bir araya geldiler
21:00 - 286 yıla kadar hapsi istenmişti! Mehmet Akif Ersoy ile ilgili yeni gelişme
17:00 - Trump’ın Çin ziyareti sırasında Hürmüz’de dikkat çeken gelişme
21:00 - Vali Hamza Erkal’ın Acı Günü: Emir Uğur Erkal Son Yolculuğuna Uğurlandı
13:30 - Ödül Değil Ticaret mi? Türkiye’de Parayla Satılan Ödül Törenleri Tartışma Yarattı”
22:04 - “Tarihe Altın Harflerle Yazılan Destan: Çanakkale Ruhuyla Geleceğe!”
Vali Hasan Şıldak, Birecik Devlet Hastanesi ile Otoyol Jandarma Komutanlığını ziyaret etti.
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak’ın ilçe ziyaretleri sürüyor. Dün Halfeti’de esnaf ve aile ziyaretleri gerçekleştirmesinin ardından iftarda Halfetili vatandaşlarla bir araya gelen Vali Şıldak, gece saatlerinde Birecik’e giderek Devlet Hastanesinde incelemelerde bulundu. Program dışı gerçekleşen ziyaretinde acil serviste hastalara geçmiş olsun dileklerini ileten Vali Şıldak, vatandaşların da taleplerini dinledi. Sağlık hizmetlerinin herhangi bir aksamaya uğramadan vatandaşlara en iyi imkanlarla sunulmasının önemli olduğunu belirten Vali Şıldak, ardından Otoyol Jandarma Komutanlığını ziyaret etti.
Görev başındaki güvenlik güçlerine çalışmalarında başarılar dileyen Vali Şıldak, otoyol ulaşım ve güvenliğini Jandarma personelinin son derece dikkatli ve taleplere cevap verecek şekilde gerçekleştirdiğini söyledi. Jandarma personeline Hayırlı Ramazanlar dileklerini de ileten Vali Şıldak, “İlimizin huzur ve esenliği için mesai kavramı gözetmeksizin gören başındaki tüm güvenlik güçlerimiz son derece önemli çalışmalar gerçekleştiriyor. Bütün güvenlik güçlerimizi tebrik ediyorum.” dedi.